sâmbătă, 27 decembrie 2014

Sarbatori 2014

Recitind ce am scris la Craciunul anterior am zambit... amar dar tot zambet se numeste. :D
Apoi daca anul anterior a fost nebunie, acum nebunia a ajuns la un alt nivel - haos. 

Spre deosebire de Craciunul de anul trecut, n-am apucat sa fac cumparaturi in afara de strictul necesar de alimente, n-am fost  prin magazine, n-am ajuns la petreceri, n-am dormit suficient, n-am socializat si  nici n-am prea mancat.  Tot ce am facut  in luna decembrie a fost sa muncesc pana la epuizare, cate 12-14-16 ore zilnic cu nervii si stresul aferent. Toate astea ca sa suplinesc lipsa de implicare a celui care era responsabil de cea mai mare parte din chestii. Boule! (*feels good*)

Acum de sarbatori imi trag putin sufletul, mai recuperez din somn  si sa gandesc strategia pt. urmatoarea perioada. Asa nu mai putem continua, ori iesi de sub fusta nevestii ori pleaca si lasa-ne! Nu o sa ne lipsesti!

Singurul lucru pozitiv din toata treaba asta e ca am economisit niste bani. Noroc ca are cine sa ma ajute sa-i cheltui. :) Multumiri si tigrutului care m-a suportat in aceasta perioda insuportabila.

3 comentarii:

  1. Urasc chestia asta cu suplinitul. Mi-am facut planul de bataie cu ce am de facut la anul si pe prima pozitie era sa plec de la actualul loc de munca. Culmea ii ca-mi place in mare ce fac, si-mi place destul de mult incat sefu si parte din colegi sa se prinda de treba asta si sa-mi puna in carca cam tot ce li se pare lor complicat/greu, asa ca trebuie sa duc in spate cat pentru trei, si m-am cam saturat. Ramane de vazut daca o sa fiu in masura sa la le fac un bine - in cazul in care o sa fiu in stare sa plec de la actualul loc de munca- si sa-i las sa-si faca treaba.
    Sarbatori fericite si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e tocmai suplinire. E mai mult ca nu prea face fata si io nu pot sta si privi cum se scufunda barca, incerc sa salvez ce se poate. Si cum o mare parte din chestiile pe care le fac implica parti facute de altii, e frustrant cand depind de altii si respectivii nu prea se inghesuie sa isi faca treaba.

    Si io am facut in mare planul de bataie pe anul viitor, poate o sa si fac o postare ca sa imi ramana scrise sa nu le uit. Si da, una din dorinte era sa nu ma prinda Craciunul viitor in conditiile actuale de la job. Ori se schimba datele de la sine ori le schimb io manual.
    Si mie obisnuia sa imi placa foarte mult ceea ce fac si omii cu care lucrez doar ca momentan lucrurile sunt incerte, ceata e deasa rau.

    Multumesc, asemenea si dumitale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci asa ceva mai rar, am pastrat omuletii dar am schimbat barca cu una mai mare si mai meseriasa. Am fost omul potrivit la momentul si locul potrivit!

      Ștergere