miercuri, 31 decembrie 2014

Bilant 2014

    Anul care tocmai se incheie a fost, ca sa citez din marii clasici contemporani: "pretty fucking amazing!"
Sa le luam pe rand, mai intai aspectele mai putin pozitive:
-a fost un an extrem de solicitant la job, cu siguranta "cel mai cel" de pana acum... a iesit ok, rezultele sunt bune dar cu supra-eforturi cam inutile pe alocuri.
-in toamna s-a produs inevitabila plecare din companie a unui om drag, am ramas in relatii bune si ne mai auzim/scriem dar nu mai este acolo unde era si stiam ca pot conta pe el oricand era nevoie. Ce a ramas in urma lui e  un haos care nu stiu daca va putea fi ordonat prea curand.
-tot in toamna a plecat dintr-o companie cu care colaboram strans un alt om drag, despre care n-am scris aici, dar cu care am trecut prin numeroase situatii limita care ne-au unit si au legat o prietenie faina. Inca un om fain cu care lucram bine pe care l-am pirdut.
 Din pacate au mai ramas prea putini cu care pot lucra bine si enorm de multi noi, tineri si cu fite de vedeta. 

Si acum pe cele mai pozitive, majoritatea petrecute in ultimele 3 luni ale anului.  Nu aduce anul ce aduce toamna:

+undeva in prima parte a anului mi-am facut o lista de task-uri care se dorea a fi un fel de holiday "to do" list, doar ca era destul de consistenta si cum vacanta s-a amanat/anulat/reprogramat si lista a ramas cumva suspendata. Doar ca de curand am verificat-o si am putut bifa TOT de pe ea. Deci am reusit sa completez toate acele task-uri, asta inseamna ca trebuie sa mai pun task-uri pe hartie ca se pare ca functioneaza reteta asta!
+ in septembrie am facut o calatorie spirituala la care nici nu indrazneam sa visez. A fost o binecuvantare venita in cel mai potrivit moment.
+ in octombrie am facut o alta calatorie, de data asta una initiatica. Ma inspirat acest episod si cu siguranta e un moment de referinta. 
+ la final de octombrie am reusit sa implinesc o dorinta veche si prafuita. Nici nu-mi vine a crede ca e gata realizata si aproape toata lumea e fericita. Ar fi absurd sa multumesc pe toata lumea. :)

Cam astea ar fi punctele principale care merita mentionate, normal ca pe langa acestea au mai fost o multime de altele mai marunte. Dar atat timp cat suntem sanatosi si veseli, nu mai suntem asa atenti la  toate detaliile.  

Adio 2014! Imi doresc sa  fac din 2015 cel mai bun an de pana acum! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu