luni, 31 decembrie 2012

Happy new year 2013!

    S-au urat urarile, s-a baut sampania, s-au puscat pocnitorile... si cam asta a fost!
Am observat ca odata cu trecerea anilor devin tot mai greu impresionabila la evenimentele ce se petrec in jurul meu si carora oamenii le dau (prea multa) importanta.

     Inainte de a merge la un binemeritat somn, o sa incerc sa trasez niste directii pe care sa ma concentrez anul acesta care tocmai a inceput: 
- muuult mai putina vorbarie, mai multa ratiune... adica mai multe fapte si cat mai putine vorbe, daca se poate tacere deplina.
- sa pierd cat mai putin timp si sa am cat mai mult timp castigat, in favoarea unor lucruri de folos. 
- o mai mare atentie pe nevoile interioare, sa-mi ascult sufletul si sa nu-l mai neglijez.... poate in felul acesta o s-a gasesc calea si termin cu ratacirile.
- calatorii/vizite din care sa colectionez amintiri si poze. Daca ar fi posibil sa ajung in iulie in locurile mult visate, ar fi perfect!
- sa nu mai pun la suflet lucrurile/oamenii/vorbele care nu conteaza
=> in concluzie sa fac o analiza mai atenta a vietii mele, sa imbunatatesc pe unde e cazul si sa renunt la ce ma incurca/nu imi este de folos. 
  Amin! 


3 comentarii:

  1. Un fel de wishlist cum ar veni? De o vreme buna incoace incerc sa ma dumiresc si io dinspre ce as vrea sa fac. Daca-mi dau seama, pun si io contuziile la vedere.

    P.S. dumneata ai vrut sa fie coduri de siguranta la setari pentru a putea posta comentarii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Yep, am zis sa-mi fixez cateva puncte de reper in caz ca mai ratacesc.

    Io am luat totul by default, in afara de culoare, n-am setat nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-i reu deloc, da' deloc, atat ca puteai sa faci si matale lista aia mai lunga :P

    RăspundețiȘtergere