duminică, 24 ianuarie 2016

Ready for the best year of my life!!!

Deci recitind postul dinjos cu rezolutii m-am stricat de ras!!!
Nu doar ca le-am bifat pe toate- dar la unele din ele am avut o precizie de ceas Elvetian!

Mi-am cumparat cateva obiecte culoarea smaraldului. Am invatat o multime de lucruri noi. Genul acela de oportunitate pe care o ai o data in viata la job a venit la momentul potrivit din directia potrivita. M-am enervat semnificativ mai putin comprativ cu anii anteriori. Am si facut calatorii mai importante, de la care am ramas cu o multime de amintiri frumoase. Si am renuntat sa imi mai bat capul cu multe chestii fara rost.

Chiar functioneaza chestia cu rezolutiile scrise care cica s-ar indeplini!
Trebuie sa-mi adun gandurile si sa fac o lista de rezolutii si pt. anul acesta care va fi cel mai bun de pana acum! Ceea ce va urez si dumneavoastra! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu