duminică, 16 noiembrie 2014

Prince Charming Fairy-Tale

   Se facea ca ma aflam in una  din marile capitale ale continentului European, in piata Centrala, insotita de printul mentionat in titlu. Un brunet tinerel, frumusel si istet. Imbracat la costum bleumarin cu cravata...  nu mai insisnt cu detaliile, o splendoare de baiat. :)
Era o seara calda de toamna tarzie asa ca am lua-o la pas pe aleile din centru, apoi ne-am oprit pe o banca, unde sorbeam din cafea, priveam oamenii si cladirile care ne inconjurau, vorbeam nimicuri si ne bucuram de companie. Undeva in spate un artist stradal interpreta ceva la muzicuta facand atmosfera si mai placuta. 


   Wait.... am biletele de avion si alte cateva documente care imi atesta ca am fost atunci acolo si cu toate astea imi pare ireal!  




2 comentarii:

  1. Io am momente cand imi aduc aminte lucruri care acum imi par fie incredibil de curajoase fie ridicol de stupide si mi-i tare greu sa cred ca as mai fi in stare sa mai le mai fac, sau ca-s multi oameni care ar fi in stare sa le duca in spate. Oricat de prostesti sau nebunesti ar parea, amintirea lor ma incalzeste de fiecare data si ma bucur grozav ca am avut nebunia si forta sa le fac la vremea lor. Daca imi pare rau de ceva, e ca nu am facut mai multe lucruri ce pot parea nebunesti si ca-mi pare ca a trecut o vesnicie de cand am trecut prin ele.

    RăspundețiȘtergere